Kibariye’den hayranlarına müzikseverlere remix sürprizi!

Kamil Hızer 11.11.2023 - 03:17 246 Okunma 1 Dk Okuma

Kibariye 1993 yılında ilk kez seslendirdiği “Lafı Mı Olur” parçasına remix yaptı.

Kibariye’den hayranlarına müzikseverlere remix sürprizi!
Arabesk müziğin en sevilen isimlerinden biri olan Kibariye 1993 yılında ilk kez seslendirdiği “Lafı Mı Olur” parçasına remix yaparak müzikseverlerle ve hayranlarıyla tekrar buluşturdu.   Kibariye’nin yeniden remix yaptığı  “Lafı Mı Olur” şarkısının söz ve müzikleri Eda-Metin Özülkü çiftine ait olurken şarkının remix versiyonu için Efe Can ile çalıştı. Kibariye “Lafı Mı Olur” şarkısının klip çekimleri için kameralar karşısına geçerken yönetmen koltuğuna Amirali oturdu.   Yıllar sonra tekrar cover olarak müzikseverlerle buluşan Kibariye’nin Lafı Mı Olur şarkısına hayranları ve müzikseverler büyük ilgi gösterirken sosyal medyada kısa sürede tıklanma rekoru kırdı.   Kibariye arada n30 yıl geçtikten sonra bile bu şarkısına bu denli ilgi gösterilmesinden duyduğu memnuniyeti dile getirdi.

Yorumlar (0)

Henüz yorum yazılmamış. İlk görüşü siz bildirin!

Fikir Belirt

4 + 6 = ?