Ömür Gedik "HAÇİKO olarak deprem bölgesinden hiç ayrılmadık"
Kamil Hızer
05.02.2024 - 13:21
472 Okunma
1 Dk Okuma
Ömür Gedik, Günay Restaurant'ta sahne aldığı sırada Hatay depreminin yıldönümü ile ilgili açıklamalarda bulundu. HAÇİKO derneğinin başkanı olarak bölgeyi bir gün bile terk etmediklerini ve geçen bir yıl boyunca hem hayvanlara hem de insanlara yardım etmeye devam ettiklerini belirtti. Gedik, depremin yıldönümünde acıları sarmaya devam edeceklerine dair söz verdi.
Yorumlar (0)
Henüz yorum yazılmamış. İlk görüşü siz bildirin!
Fikir Belirt